Intervju 15
Dobar kvalitet i niske cene
Naš moto je oduvek bio da nudimo srednji ili viši kvalitet po najnižim cenama. Nikada u svojoj prodaji nismo imali loš proizvod. Na prvom mestu je oduvek bio kvalitet. Pošto smo se prvi pozicionirali (2003. god) na srpskom tržištu kao veliki proizvođač i distributer, drugi su se prilagođavali nama i pokušavali da nas stignu, sa vrlo promenjvim uspehom, kaže Nenad Radović
Učimo i delimo znanje
Kada su u pitanju tržišta Srbije, Crne Gore, ali i okolna tržišta, u kompaniji GU očekuju da se trend rasta nastavi jer za sada, sve informacije sa tržišta ukazuju da će i 2021 biti dobra godina, dosta je ugovorenih poslova za prvih šest meseci ove godine, pozitivna su očekivanja i za drugi deo godine
Nastavak uspešne priče
-Zahvaljujući kvalitetu naših ekoloških PVC profila, ali i zbog naše prodajne strategije uspeli smo u kratkom periodu da brend Ramplast učinimo poznatim i prepoznatljivim na ovom tržištu, kaže Iulius Cristofor, generalni menadžer
Povoljno ne znači i nekvalitetno
Nemačka firma ROPLASTO sve je prisutnija na našem tržištu zahvaljujući svojim kvalitetnim PVC sistemima. Osnovna filozofija ROPLASTO-a da povoljno ne znači i nekvalitetno više puta je dokazana prilikom izrade objekata širom Evrope. Istraživački biroi stalno rade na iznalaženju novih rešenja prilikom konstruisanja savremenih sistema PVC profila
Full service usluga
Od trenutka kada je Roloplast Mošić stvorio ćerku firmu Axioma plus, kreirana je vizija poslovanja koja je obeležila smer delovanja kao obezbeđivanju full service usluge klijentima u B2B poslovanju