Danas, nakon 33 godina, Tehnomarket je bio i ostao prvi izbor klijenata koji zahtevaju aluminijumske profile najvišeg kvaliteta i vrhunsku uslugu, jer Tehnomarket ima potpuno zaokružen proces proizvodnje, od dizajna i projektovanja, preko ekstruzije profila, plastifikacije, CNC obrade pa do fabrikacije gotovih elemenata.
Sve predhodno rečeno je predstavljalo idealan povod za razgovor sa Aleksandrom Živanovićem, marketing menadžerom u Tehnomarketu.
ALU&PVC: Šta nam Vi kao PR stručnjak jedne od najdominantnijih kompanija za ekstruziju aluminijumskih profila na ovim prostorima možete reći povodom dosadašnjeg poslovanja? Odakle se pošlo i gde ste sada u odnosu na konkurenciju u regionu?
AŽ: Kompanija Tehnomarket uspešno posluje više od 33 godine, i u tom periodu ostvarila je značajni rast, kako u ekonomskom tako i u tehnološkom smislu kroz sopstveni dizajn i ekstruziju aluminijumskih sistema profila što nas definitivno izdvaja u odnosu na mnoge kompanije iz branše.
ALU&PVC: Kakav je trenutno asortiman aluminijumskih profila i sistema koji distribirate na našem, regionalnom i svetskom tržištu?
AŽ: Trenutno se u ponudi nalazi više sistema profila za izradu prozora, vrata, ostakljenih i ventilisanih fasada, kao i lakih enterijerskih pregrada, alumiijumskih ograda i podkonstrukcija za solarne panele i elektrane. Pored sistemskih profila, kompanija Tehnomarket nudi i široku paletu profila opšte namene, kao i uslužno ektrudiranje prema crtežima klijenata, koji u ovom trenutku imaju više od 3 000 različitih profila u našoj proizvodnji.
ALU&PVC: Planirate li proširenje asortimana, naročito kada su u pitanju najnoviji sistemi za kojima je, po našim saznanjima, velika potražnja?
AŽ: Kontinuirani razvoj jedna je od naših glavnih prednosti, što se jasno vidi i kroz stalno širenje asortimana, poput Interio sistem unutrašnjih pregrada, SOLAR sistema podkonstrukcija za solarne panele i T-Fence sistema aluminijumskih ograda koji su lansirani u prethodnih 16 meseci.
ALU&PVC: Na kojim tržištima, Tehnomarket, trenutno najviše distribuira svoje aluminijumske profile i sisteme?
AŽ: Kompanija Tehnomarket do sada je plasirala svoje proizvode na gotovo 40 inostranih tržišta i pet kontinenata, dok su nam primarna izvozna tržišta USA, zapadna Evropa i zemlje regiona.
ALU&PVC: Koliko trenutna situacija u Ukrajini otežava celokupno poslovanje i kako se ono odražava na tržište u Srbiji?
AŽ: Ekonomska i trgovinska situacija u svetu bila je zaista nestabilna prethodnih godina, što se posebno odrazilo na nabavku i cene sirovina i propratnih artikala za kompletiranje proizvoda.
ALU&PVC: Da li Tehnomarket planira proširenje fabrike za ekstruziju aluminijumskih profila u Pančevu?
AŽ: Unapređenje procesa proizvodnje, kapaciteta, efikasnosti i kvaliteta usluge i proizvoda uvek se nalaze u samom vrhu prioriteta kompanije Tehnomarket, a možda i najbolje vide pokretanjem potpuno novog, savremenog logističkog centra na 6 500m2 kako bi se rad na skladištenju i isporuci materijala podigao na jedan znatno viši nivo.
ALU&PVC: Koje izazove imaju Vaši klijenti i kako im vi kao Tehnomarket pomažete da ih prevaziđu?
AŽ: Najčešći izazovi javljaju se prilikom projektovanja i odabira pravog tehničkog rešenja za konkretni projekat. Tehnomarket tu može zaista mnogo da pomogne svojim klijentima kroz tehničku podršku i konsalting uz pomoć iskusnog tima inženjera sa višedecenijskim iskustvom i ogromnim brojem projekata iza sebe. Takođe, stalna edukacija klijenata ima zaista visok prioritet u Tehnomarketu i redovno se sprovodi kroz stručna predavanja, radionice i seminare.
ALU&PVC: Da li imate neke nove tehnologije ili ponude za Vaše klijente koje želite da istaknete?
AŽ: U ovom trenutku jedna od najvažnijih tema su obnovljivi izvori energije, i to je trend koji smo mi u kompaniji apsolutno prihvatili na svim nivoima. Novina iz ove sfere predstavlja SOLAR sistem podkonstrukcija za solarne elektrane koji je prisutan na tržištu nepunih godinu dana ali je već izuzetno dobro prihvaćen i instaliran na projektima u zemlji i regionu.
ALU&PVC: Kakva je, po vašem mišljenju, perspektiva tržišta aluminijumskih profila i sistema u Srbiji i zemljama iz okruženja?
AŽ: Srbija i zemlje regiona imaju zaista dobru perspektivu sa aspekta tržišta aluminijumskih profila i sistema, počev od sjajnog stručnog kadra, zanimljivih projekata i rapidnom radu na unapređenju energetske efikasnosti postojećih objekata. Pri tome, naša geografska lokacija i trgovinski sporazumi omogućuju jednostavnu i brzu nabavku sirovina, kao i izvoz do ključnih tržišta u najkraćem roku, što se u prethodnom, turbulentnom periodu pokazalo kao zaista neprocenjiva prednost.
ALU&PVC: Kojim putem planirate dalje da idete, odnosno šta kažu planovi i namere sadašnjeg, ali i budućeg poslovanja?
AŽ: Za Tehnomarket, taj put je jasan od samog nastanka kompanije-svakodnevna težnja ka inovaciji, primeni novih tehnologija i stalnom unapređenju kvaliteta proizvoda i usluge koju nudimo klijentima.