Direktori Mirjana Lučić i Vladan Ilić uručili su diplome i priznanja poslovnim partnerima sa kojima su tokom proteklih decenija uspešno sarađivali na mnogobrojnim projektima. Proslavi su prisustvovale zvanice iz segmenta građevinarstva, arhitekture, investitori i partneri sa kojima su realizovali projekte, kao i ambasador Francuske Pjer Košar sa svojim timom.
– Ovo je godina kada slavimo jubileje i naše uspehe koje smo postigli u Srbiji i regionu. Želja nam je da postanemo lider na tržištu sa inovativnim proizvodima i sistemima, zasnovanim na dobitnoj kombinaciji vrhunskog lokalnog znanja i međunarodnog iskustva. Primenjujemo filozofiju “misli globalno, deluj lokalno” i naši partneri prepoznaju benefite takvog načina poslovanja – rekla je Mirjana Lučić.
Saint-Gobain je na tržištu Srbije prisutan sa sedam brendova, a u segmentu građevinskih proizvoda kompanija je fokusirana na tri brenda: Isover, Rigips i Weber.
– Do sada smo realizovali više od 5.000 vodećih, najznačajnijih i najvećih projekata u Srbiji. Znamo da je uloga materijala značajna, naročito u segmentima završnih radova koji su naša okosnica u poslovanju i zato u ovom trenutku Grupa ima više od 40 istraživačkih centara za inovacije u svetu. Moto Grupe “Making the world a better home” jasno opisuje svrhu našeg poslovanja. Iz istog razloga smo se obavezali da ćemo na nivou Grupe biti karbon-neutralni do 2050. Inovativni materijali uvek pomažu u prevazilaženju postojećih prepreka i daljem razvoju građevinarstva, jer je to pravac koji vodi ka boljim rešenjima, performansama i uštedi svih resursa, a naročito vremena. Naše inovacije prate trendove i potrebe tržišta – poručuje Vladan Ilić.
Nove poslovne pozicije
Saopšteno je i da će na osnovu odluke Saint-Gobain Grupe Mirjana Lučić nastaviti karijeru u okviru Grupe u Češkoj kao zamenik finansijskog direktora za klaster Istočne Evrope (Deputy of CFO Eastern Europe Cluster), a Vladan Ilić od 1. oktobra postaje generalni direktor (CEO) Saint-Gobain građevinski proizvodi d.o.o. Beograd.
Počeli u 17 veku
Grupa Saint-Gobain počela sa radom 1665. godine u Francuskoj, osnivanjem Kraljevske staklare od strane Luja XIV i otvaranjem fabrike u malom gradu Saint-Gobain po kome je Grupa i dobila naziv. Danas posluju u 76 zemalja i imaju promet više od 40 mlrd EUR i 166.000 zaposlenih. Jedan od važnih segmenata strategije je inovativnost i neprestano ulažu u istraživanje i razvoj.
Saint-Gobain u Srbiji
U Srbiji posluju od 1996. godine i imaju više od 100 zaposlenih. Deo su mnogih značajnih projekata u segmentu društvene odgovornosti, među kojima su prečišćavanje otpadnih voda iz fabrika, podrška brojnim udruženjima koja imaju za cilj očuvanje životne sredine i održivu gradnju, a rade i na smanjenju količine otpada kroz reciklažu.


